przeprowadzki Autor

Jak oznaczać kartony przeprowadzkowe pracowników biura?

Przeprowadzka firmy jest zawsze skomplikowanym procesem. Nasza firma ma duże doświadczenie w przeprowadzaniu firm różnej wielkości i o różnym profilu działalności. Każda firma posiada biura, których przeprowadzenie wiąże się z kilkoma specyficznymi wyzwaniami. Jednym z nich jest uniknięcie chaosu, który może pojawić się gdy podczas rozpakowywania nasi pracownicy nie będą mogli znaleźć sprzętu potrzebnego im do pracy.

Dlatego poniżej postanowiliśmy wypisać 6 rad dotyczących sposobu pakowania i oznaczana kartonów przeprowadzkowych poszczególnych stanowisk pracy biurowej.

  1. Co pakujemy?

Przeprowadzanie działów biurowych: kadr, księgowości czy projektowego, oznacza tak naprawdę przewiezienie 4 rodzai przedmiotów: mebli, sprzętu komputerowego, sprzętu biurowego i dokumentów. Ze względu na różnice w ich masie, gabarytach i  wytrzymałości każdy z nich musi być zapakowany osobno.

  1. W co i jak pakujemy przedmioty?

Najpierw opróżniamy wszystkie meble z zawartości. Dokumenty i sprzęt biurowy pakujemy do osobnych pudełek. Sprzęt elektroniczny pakujemy razem z jego okablowaniem, owijamy go kilkukrotnie folią bąbelkową i umieszczony w kartonowym pudełku. Meble można rozkręcić albo ofoliować w całości.

  1. Kto pakuje?

Każdy pracownik pakuje rzeczy ze swojego miejsca pracy. Manager czy kierownik dodatkowo dba o zapakowanie rzeczy wspólnego użytku właściwych na przykład całemu działowi.

  1. Oznaczanie działów

Jeśli przeprowadzająca się firma ma kilka działów, warto oznaczyć każdy dział innym kolorem, na przykład taśmy klejącej. Dzięki temu podczas wypakowywania od razu będziemy wiedzieć gdzie zanieść dany przedmiot, bez czytania napisów czy sprawdzania co jest w środku.

  1. Oznaczanie stanowisk i pomieszczeń

Podczas pakowania koniecznie każdy pracownik podpisuje każdy mebel i pakunek swojego stanowiska, najlepiej markerem permanentnym. Przedmioty z części wspólnych podpisujemy określeniami miejsca, z którego są, na przykład "szafa z dokumentami kadrowymi". Jeśli pakunków z jednego miejsca jest sporo, warto je ponumerować i zanotować liczbę kartonów. Dzięki temu będziemy od razu wiedzieć, czy przypadkiem nie zgubiliśmy jednego z dwudziestu kartonów z dokumentacją.

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies.
Kliknij "Zamknij", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.